عشق است .

بازيچه دست يار بودن

 

 عشق است


در پنجه غم شکار بودن

 

عشق است


در محکمه اي که يار قاضي باشد


محکوم طناب دار بودن

عشق است



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نویسنده : امیرحسین و زینب
بیست تمپ

درباره سایت

به کلبه عاشقانه من و زینبم خوش امدید با من بمان این روزها با من که تنها مانده ام تقدیر خوب را خط به خط در چشمهایت خوانده ام هر نظری داشتید به این ایمیل ارسال کنید amirhoseinahv@yahoo.com dodoostdl@ymail.com یا صفحه فیس بوک من سر بزینید و با من در ارتباط باشید {امیر حسین وفا} {amirhoseinvafa} عضو شوید تا برایتان پیامک عاشقانه ارسال شود فقط شماره همراه ایرانسل را وارد کنید
آرشیو سایت
امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 11
بازدید کل : 17188
تعداد مطالب : 28
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1



دریافت همین آهنگ
کد پیغام خوش آمدگویی

کد متحرک کردن عنوان وب

فارس گرافیک - مرجع گرافیک و طراحی ایرانیان
20Temp | بیستــ تمپابزار فتوشاپتصاویر وکتوردانلود نرم افزار گرافیکآموزش فتوشاپکاغذ دیواریپوسته و قالبقالب بلاگفا قالب پرشین بلاگقالب میهن بلاگکد و اسکریپت